torstai 7. huhtikuuta 2011

Meneillään ovat...



...nyt sitten Hullut Päivät, jälleen&taas, valitettavasti...heh&huoh. Viime syksynä en muistaakseni ollut menossa mukana(?!?...muistaispa ees joku nyt mun puolesta...hehe), mutta tällä kertaa ainakin omaksi yllätyksekseni todella olin, eilen aamupäivällä nimittäin. Tosin ei tullut "perinteisesti" hommattua vähintään yhtä cd:tä & dvd:tä, vaan...tattadaa...yllä olevassa kuvassa näkyvä Buffalo -merkkinen ulkoinen kiintolevy, josta olen ihan aikuisten oikeasti kertakaikkiaan aivan onnessani. Ai miksikö? No sinne tulee pikkuhiljaa viskottua vähintäänkin kaikki miniläppärilläni oleva musa ihan siltä varalta, jos piskuinen jo about 2,5v koneeni ihan yht'äkkiä meneepi&hajoaapi ihan totaalisesti, joka tapauksessa aika oli nyt todellakin jo ihan riittävän kypsä suht taskumallia olevan ulkoisen kovalevyn, josta olen kuitenkin semisti haaveillut oikeastaan jo vuosia, hankkimiselle, yepsis.

Noh...tuon ihkauuden härvelin hommaamisen lomassa tuli toki käytyä "perinteisellä" Hullut Päivät -pehmiksellä sekä hommattua suht lennosta päivän IS + IS:n tv-lehdykkä, mutta että-notta-jotta joka tapauksessa se niistä Hulluista Päivistä ainakin minun kohdallani tällä kertaa nyt sitte, että sillä lailla...heh. ;-P

P.s.



Eri esittäjiä, Songs For Japan 2CD (Netanttila.com) ...saattaa aivan hyvin mennä hankintaan. :-D

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

miksi ei:)